Het bestuur 2020-2021

Secretaris

Ik ben Alex van der Stadt, dit jaar de voorzitter van Studievereniging Educa. Met mijn 24 jaar doe ik nu de docent Engels opleiding 2e graad maar zet mij daarnaast graag in voor Educa en haar leden. Ik houd me o.a bezig met regelingen, statuten en het faciliteren van doelen en actiepunten voor mijzelf en mijn medebestuurders. Je kunt mij midden in de nacht wakker maken voor eierkoeken, stroopwafels en andere Nederlandse goedheden. Ik leer graag over talen en muziek(instrumenten) in mijn vrije tijd en ben vaak aan te treffen met een boek in mijn hand. Als enthousiaste babbelaar ben ik altijd te bereiken, dus maak zeker een praatje met me.

Ik ben Suzanna de Ruyter en ik ben dit jaar de secretaris van Studievereniging Educa. Ik ben 20 jaar oud en doe de opleiding Teacher Education in English op de HU. Ik binnen Educa verantwoordelijk voor de Educatieve commissie en de PR-commissie. Omdat ik in de Liemers woon ben ik vaak te vinden in een trein. Ik ben spontaan en ambitieus en altijd klaar om te babbelen. In mijn vrije tijd doe ik aan muziek maken en fotograferen. Ik hou van reizen, kamerplanten verzamelen en lezen. Mijn favoriete seizoen is herfst en Ik ben verslaafd aan noodles en chocolade. Ik hoop iedereen snel weer te kunnen ontmoeten dit jaar!

Vicevoorzitter

Hey hey, mijn naam is Madelief Siebelhoff. Ik ben binnen het derde bestuur van educa verantwoordelijk voor alle geld zaken AKA de penningmeester. Ik ben een 20 jarige studente aan de opleiding tot docent wiskunde en ik ben dus goed met cijfertjes. Een rol als penningmeester is daarom wel op zijn plaats. Daarnaast ben ik de verantwoordelijke voor de borrelcommissie en voor de kleding. Ik hou ontzettend van gezelligheid en ik ben gedreven en sociaal persoon. Ik kan ontzettend genieten van een goed boek met een heerlijk glas wijn, maar ben ook zeker een feestbeest. Daarnaast kun je mij 's avonds altijd wakker maken voor pizza, sushi of een goed bordspel. Ik kijk er ontzettend naar uit om heerlijk met jullie te kunnen borrelen en nieuwe contacten te maken, hopelijk tot snel!!

Hoi allemaal,
Mijn naam is Daniël Böhm. 24 jaar inmiddels alweer en in mijn 2e jaar van de lerarenopleiding omgangskunde. Tijdens mijn opleiding ben ik veel bezig met dingen als groepsdynamica of gespreksvoering en ga deze vaardigheden zeker in zetten dit jaar als vicevoorzitter van Educa. Na vorig jaar al actief lid te zijn geweest van de borrelcommissie dit jaar dus de stap naar bestuur gezet. Hier zal ik mij voornamelijk bezighouden met de contacten naar andere verenigingen, verantwoordelijk voor de activiteiten commissie en het ondersteunen van mijn medebestuurders met hun taken. Natuurlijk hoop ik alle (nieuwe) leden zo snel mogelijk weer te kunnen ontmoeten en er samen een mooi jaar van te maken.

Het bestuur 2019-2020

Hallo lieve Educanen,

Mijn naam is Fabian Driessen en ik ben de voorzitter van de studievereniging. Daarnaast ben ik actief in de Instituutsraad en voorzitter van de educatieve commissie. Ik ben 22 jaar en tweedejaars student bij de lerarenopleiding scheikunde. Ik ben zeer actief binnen het instituut en voor vragen en initiatieven over het instituut kun je bij mij terecht.

Ik woon in Utrecht in een mooie studentenflat en loop stage in Nieuwegein. In mijn vrije tijd speel ik graag een bordspelletje of ga gamen met vrienden.

Secretaris

Hallo lieve Educanen,

Mijn naam is Tanja Nawroth, ik ben 23 jaar en studeer voor docent Engels. Ik mag dit jaar de rol van secretaris gaan vervullen, waar ik enorm veel zin in heb. Daarnaast ben ik ook het hoofd van de Gala- en de Nieuwsbrief commissies en ben ik een algemeen aanspreekpunt voor jullie allemaal. Mocht je een vraag hebben, twijfel dan niet om contact met mij op te nemen!

Verder houd ik van bordspelletjes, lekkere biertjes en heel hard (maar ook vals) meezingen met foute liedjes.

Ik hoop vele van jullie te mogen leren kennen dit jaar en als Engels docent die van foute liedjes houdt, kan ik maar met één ding eindigen:

I’M SO EXCITED, I JUST CAN’T HIDE IT!

Vicevoorzitter

Hallo lieve Educanen,

Ik ben Frank Hoogenboom en ik ben dit jaar de Penningmeester van Educa. Naast alle financiële taken die ik heb als penningmeester heb, ben ik ook verantwoordelijk voor de Feest en Borrel commissie. Zelf ben ik 24 jaar en doe ik de opleiding leraar Scheikunde. Naast mijn grote hobby Educa ben ik ook actief Scouting lid waar ik leiding geef bij een scouts verkenner groep. Naast deze drukte speel ik in het weekend ook nog waterpolo en hou ik van een gezellige avond stappen. Ik hoop jullie allen bij veel van onze activiteiten te zien.

Hallo lieve Educanen,

Ik ben Melle Klein en zal dit jaar de Vicevoorzitter zijn van Educa. Dit betekent dat ik veel betrokken ben met andere verenigingen en eventuele sponsoren. Ook ben ik verantwoordelijk voor de socialmedia en de promotie. En dan over mezelf. Ben 21 jaar en doe de opleiding leraar Natuurkunde. In mijn vrije tijd (in hoeverre ik dat heb in mijn bestuursjaar) doe ik aan gamen, sporten, filmpje kijken en hou van een biertje of whisky. Ik heb erg veel zin in het jaar en kijk er naar uit jullie allemaal te ontmoeten op de activiteiten!!

Het bestuur 2018-2019

In 2017 is Educa opgericht door het eerste bestuur. Educa bedankt Robin de Leeuw (voorzitter), Chiel Boot (vice-voorzitter), Dilara Bagci (secretaris), Pim Burghoorn (penningmeester) en Arne van Harten (algemeen bestuurslid) hartelijk voor hun inzet. Zonder hen zou er geen Educa zijn geweest.